betty

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Bettan - 11 december 2010 12:42

Ojoj vilken dag de va igår.. va till gävle ännu en gång, på intervju. Efteråt kände jag att det gick rätt bra.. jämnfört med i måndags, men man vill ju inte ta ut nått i förskott. väl på tåget hem så ringer telefonen.. det är chefen.. "hej.. vi skulle gärna vilja att du kom o jobbade hos oss, vad säger du om det?" hmm ja.. vad säger jag.. har ett bidrag från a-kassan som inte gör någon lycklig och regeringen har bestämt att man inte får säga nej till nått jobb över huvudtaget. Så det var bara att tacka ja, trots en sämre lön än vad jag hade i sthlm. Men det är en början... o det är till och börja med i 6 mån. Så jaha.. nu måste jag hitta en lägenhet i ilfart.. så jag kan flytta så fort som möjligt.  Jösses.. snabba ryck.. många saker i mitt liv brukar ske med 0 framförhållning så man börjar ju bli van. Men skoj! nu ska jag bli gävlebo... förhoppningsvis flyttar jag till veckan, så vi får väl se om det blir en jul hemma eller en jul i gävle med E.


Så nu kan jag bara säga till härnta... So loong sucker! haha

men på återseende. Dock kommer jag sakna min syster otroligt mkt..


/ Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards