betty

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Bettan - 1 juni 2011 23:04

sitter o glor på en film, och samtidigt glor jag på en dejtingsajt.. och fattar egentligen inte va jag gör på den sidan... jag som är så skeptisk till folk, kan inte finns nån seriös på den där sidan.


och finns han verkligen den där MR right?! ärligt talat tror jag inte de, även om folk säger " lugn, han kommer.. det fnns nog nån för dig med" men vilken klyscha... folk borde oroa sig istället att jag är 27 år o inte kunnat behålla nån av mina ex... va é de för fel?! ne, om 20 år kommer jag sitta ensam i en lägenhet, med min katt och är med i en syjunta.. helt manlös och barnlös... det känns fullständigt.... hmm ja, jag finner inga ord. Men snäll säg inte att MR "right" kommer, för jag kommer inte att tro på, jag tappade tron på det efter det senaste. Han finns bara inte, så är det.


Okej, nu tänker ni säkert, men oj så depp hon verkar vara och vad hon bara klagar och tycker synd om sig själv.. men é de så jäkla konstigt då?!!! ne, det tycker jag.. inte med det jag har i min ryggsäck.


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards