betty

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Bettan - 18 juni 2011 20:53

Bara så ni vet de är pringles cheese & onion okristligt gott... gudars skymmning...

Ikväll spenderar miss B kvällen hemma, men lite musik i lurarna, cider i höger och pringels i vänster... låter som den perfekta kombinationen! på tv går nån konstig film med peter Haber.. Oftast så gillar jag honom, men här är han rätt trälig må jag säga...


Nåja.. jag har stirrat på resväskan sen den kom innanför dörren.. vet inte riktigt va jag ska packa... just nu ser de ut som om 3 par skor tänkter följa med till tukiet... hmmm är det så vettigt tänker jag då??? när de gäller packning så kopplar inte riktigt mina synapser där uppe... jag säger som sj "el-fel" haha... Att de ska va så svårt.. Det va dö lätt o packa när jag skulle till thailand en månad.. jag for med en liten ryggsäck.. och kom hem med en gigantisk resväska.. HAhaha.. om det ändå kunde vara så nu.


Nåja.. skulle ju tvätta idag.. inte det gick som de skulle heller... hängde tvätten på tork, tryckte på de knappar som skulle tryckas på.. efter 1½ timme kommer jag tillbaka och tvätten är fortfarande blöt.. Men hur lycklig va miss B på en skala då?? vi har fått en ny torktummlare, och tydligen skulle man vridar på ratten också.. fasen! nåja.. tur attjag har gott om space här hemma. Tvätt överallt..


 åhh jag kom på ett bra smeknamn till min lilla syster.. Miss B jr... ahaaaa va sägs om de... dock tror jag min syster kommer att protestera med råge.. haha men de va ju rätt roligt ändå... ibland får man såna där snilleblixtar :-D


Nåja.. nu återgår jag till lördagskvällen! ha de gött


Miss B

Av Bettan - 18 juni 2011 10:39

Lördag idag... och miss B vaknade 07:22...    Men varför i hela friden...??!! jag är ju ledig... somnade om till 08:00, då gav jag upp.. klev upp och kika ut... men vilket roligt väder de va ute då *not*   Nåja.. tryckte i mig lite frukost, klädde på mig. Gick iväg till min kollega för att hämta resväska och lämna nycklar.. gick ju fint det. Nu undrar jag bara va tusan man ska packa??  

Behöver man strumpor?? ska man ha med sig ett badlakarn?? långbyxor?? kofta?? eller kanske vinterpälsen... hmmm ja, har ni nå förslag...


Nååja.. idag väntar som sagt packning, och tvättning.. man måste ju ha lite rena kläder också... just ja.. måste ju ladda kameran också!! det får vi inte glömma, måste ju kunna visa lite bilder när jag kommit hem.

Vi får väl se om den där dejten blir av... annars får han gott vänta tills jag är tillbaka..


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards