betty

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Bettan - 15 juni 2011 17:16

Vilken skön helg jag haft... trevligt besök av C tors- fre... den blev det en dejt på fredagskväll, det var mkt trevligt. på lördagen blev de partajj med brudarna från jobbet och utgång. Grymt skoj! Fick ragg.. men tyvärr krossade jag hans drömmar när han trodde att han skulle få följa med. Haha nåja... och jag var inte särskilt bakis på söndagen heller. Måndag var fullspäckad.. jobba, styrelsemöte och sen hem och äta middag, diska duscha och skriva rent protokollet... jösses va trött jag var när ja la mig. Och inge bra sov jag på natten heller...


Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar.. Gött!! imorrn väntas sommarlunch.. (hmm tror jag visst det hette) med kollegorna, skoj! och på fredag eller kanske lördag är det dags för dejt igen... det går bra nu...  Och på lördag väntar tvättid och packa resväska... hmm just ja.. kanske borde köpa den där tågbiljetten nu.. haha.. är så jäkla seg nuförtiden. Jag som brukar vara ute i god tid, men ICKE!


jaja.. nu blir de till o diska igen...


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards