betty

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Bettan - 24 juni 2011 17:23

Glad midsommar på er alla och jag hoppas den där jädra snapsen gör er rejält full och ger er en redig bakfylla imorrn.... ne, jag är inte bitter över att jag inte får nån midsommar snaps... nåja.. jag får ju istället ha 42 grader varmt och gratis sprit i baren... hmmm haha


Varit och shoppat idag igen.. och vet ni.. jag är äntligen sjukt nöjd.. har införskaffat mig en ONE PIECE! gudars.. som jag trånat och tjatat efter en sådan... men nu har jag en.. i min resväska..

Appropå resväska... hmm hur tänkte jag när jag shoppade??? hmmm inget överhuvudtaget antar jag... för ja, resväskan verkar redan vara full... jösses.. nåja jag ska lösa detta på bästa sätt.. jag lovar! ska få med mig allt hem..


Imorgon blir det äntligen forsränning... som jag väntar med spänning... nedrans va skoj de ska bli!!


Nåja.. sup nu med måtta.. och berätta alla detaljer för miss B sen...


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards