betty

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Bettan - 20 juni 2011 09:29

Nu är det bara 4 timmar innan tåget mot arlanda går... det är dage D idag. Turkiet hägrar.. några timmar på arland o sen lyfter vi! *wiieee*


Som jag längtat och väntat.. särskilt när vädret är så här... grå mulet och regnet hänger i luften.. huga huga..


Nåja, jag har inte stängt resväskan ännu.. man vet ju aldrig.. kanske finns nått jag vill slänga ner i sista minut. Blommorna är vattnade och framställda så käraste P ska hitta dem o kunna se till dem. Hon är en klippa!


Om 25 min sätter sig min syster på bussen mot huddik, där tåget väntar.. hoppas hon hinner med det.. =)


Eftersom jag inte riktigt lärt mig hur man bloggar via mobilen, så hörs vi när jag kommit hem istället.. då blir det ett låååååååångt inlägg.


Puss o kram


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards