betty

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Bettan - 17 juni 2011 20:21

Nu är de semester.. eller ja, den börjar ju egentligen på måndag.. men jag tjyvstartar lite. Inledde min semester med att hitta ett par fina skor på rea... jag va faktiskt o kolla på dem förra helgen, men jag kände att jag inte hade råd..   Så ser dom ut... visst é dom fina... i just love them!


så i helgen har jag mkt att göra eftersom jag o syster (äntligen!) åker till turkiet på måndag.. som jag längtat o väntat!


Så imorrn blir de till o hämta resväska hos en kollega, o sen hem o tvätta, efter de blir de väl till o ta hand o tvätten. Städningen och packningen sparar jag till söndag. Kan ju inte göra allt på en o samma dag... eller va säger ni??


Just nu sitter jag o skrattar åt Felix Herngren i filmen "vuxna människor"... hel knas... undra om man ska ta o se filmen "tillsammans" igen.. de va väldigt längesen jag såg den. Har nog inte sett den sen 90-talet.. o de är ju några årsen.


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards