betty

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Bettan - 7 juni 2011 21:15

Hörni... nu jäklar är de nedräkning.. 8 arbetsdagar kvar och 14 dagar var till jag och min underbara lilla syster åker till turkiet på äventyr. GÖTTANS!


Vi ska till alanya, jag o syster.. all inclusive.. ja, ni hörde rätt. Åhå fint ska de va, som Johan Glans skulle sagt. Jajjemän.. mat, sol, drinkar och rafting står på schemat. Och för er som inte vet va rafting är så är det forsränning. Ni blir nog lite förvånad som min lilla syster blev när jag föreslog det. Fick kommentaren "OMG, tänker du ha ihjäl mig"... haha ne, självklart inte kära du.. men man kan väl få försöka *skrattar*. Ne, aldrig!!!! vi ska bara på äventyr.. vi måste ju ändå uppleva lite tokigheter, även om de kan bli rätt tokigt när man är med miss B, så kanske man kan få va med om lite organiserat tokeri denna gång. Hahaha

Ja, det blir skoj vilket som. Har lovat pappsen en whiskey från taxfree och miss B.. hmmm ja,vad får hon då?? vi får väl se. Nått ska man väl kunna hitta. Funderar på om jag borde upplysa min syster om att jag är lite flygrädd?? eller ska de bli en surprise?? hmmm ja, vi får väl se.


Ihelgen har det tydligen varit långhelg.. men miss B har jobbat klämfredag och sedan söndag på det. Har cyklat som en jojjo till jobbet. Annars har jag varit hemma och förkyld... typiskt! det måste gå över nu.


Nåja, det har varit stört varmt idag.. 20 grader hade jag när jag cylkade till jobbet halv 7 imorse, och sedan steg det till typ 29?! ojoj.. men jag undrar vars den där åskan är någonstans som SMHI lovat??? det enda dunder jag hör är mina grannar som alltid dundrar när dom går, eller ska göra nått.


Nåja.. 2 arbetsdagar kvar på denna vecka.


vi hörs!


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards