betty

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Bettan - 2 september 2011 19:20

Hej hej hallå dagboken! tänk er.. det är september nu.. helt stört va fort det har gått..


Nu sitter jag ialla fall hemma hos min bästa vän A i sthlm, dock är hon inte hemma.. utan hon är i gbg på inköpsmässa.. Men snäll som hon är så lånar hon ut lyan till lilla miss B. För det har väl inte undgått er att miss B faktiskt ska vara med på tjejmilen imorgon.. det trodde ni inte va.. ne, jag vet.. ni har inte så höga tankar om mig, men när ni minst anar det så överraskar miss B. och här är beviset :


 

Startlappen för tjejmilen 2011!!


Var bort på östermalms IP och hämtade ut den.. jag måste faktiskt säga att sthlm har invaderats av kvinnor från hela sverige.. och dom va som galna i alla tjejmilen tröjorna.. men miss B som är väldigt snål då, köpte inget alls.. hon gick runt och plockade gratis grejer och stoppade ner i sin goodie bag! jag vet hur man "shoppar" billigt  

Nåja.. jag ångrade starkt att jag inte köpte en såndär löpar jacka.. men den kostade nästan 500:- och då blev jag dumsnål och bara gick förbi... ibland är det inte bra.. Nåja. nu har jag ju kvar stålarna.


Så imorrn går första starten kl 13... hösäckar som miss B startar ju sist av alla... och lär komma sist i mål, om jag ens tar mig runt.. huuuu


Nåja. jag ska försöka skriva nått inlägg imorgon o skvallra om hur det gick. Nu ska jag mysa ner mig i soffan här.


/Miss B 

Ovido - Quiz & Flashcards