betty

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Bettan - 7 september 2011 19:36

Vet ni.. jag är jävligt less på allt som flyger och andra trafikanter som verkligen inte vet hur dom ska gå på en gata... va fasen!!


förra veckan när jag skulle cykla hem så krockar jag med en fluga i höger öga.. och kanske 10 sek efteråt så kommer en flugjävel till o krockar med mitt vänstra öga.. Men va fan!! se er för hur ni flyger.. kan väl inte krocka hur som helst. Sen samma dag, så höll jag på att krocka med en bil... jag tror att någon där uppe försöker säga mig nått..


Sen så stör jag mig så otroligt jävla mkt på folk som går på en cykelväg... och inte ens fattar att dom är på en cykelväg.. typ "åh.. tralla la la la.. här går ja.." Men FLÖTTA DIG!! eller som min underbara vän M engång sa "UR SPÅR!!!" och vad är grejen med att gå 4 i bredd?? så man måste ta upp hela cykelvägen... o cyklisterna kan ju inte heller cykla.. lika där.. cykla 4a i bredd.. men va fan!! lite trafikvett om man får be.. Till och med stockholmarna kan cykla bättre.. BAH!!! sånt där driver mig till vansinne.. skulle kunna cykla över allihopa.


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards