betty

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Bettan - 9 september 2011 19:29

Äntligen fredag.. jag vet att många med mig tänker så... trots att jag bara jobbat 4 dagar denna vecka, så kändes de som om det var en väldigt lååång vecka. Jag vet inte va det beror på. Men jag vet ialla fall att jag är glad åt att det är fredag idag och att imorrn är det lördag.


Ikväll var det tänkt att miss B skulle på dejt.. men dejten hade fullt upp med kunder som var från en annan stad.. så det kunde bli långdragit. Snäll som man är.. så säger man " ne, men tänk inte på mig.. fokusera du på dina kunder". Så ja.. dejten hänger väl i luften nu antar jag. Men ja.. vi får väl se. Imorrn har jag ialla fall dejt med två fröknar, en resa till Ikea i Valbo vankas.. visste ni att det är sveriges minsta ikea... och jag lovar.. det är litet. Tar inte lång stund att gå igenom det, man hinner knappt blinka och fundera över vad man just såg innan man är ute ur butiken igen. Det skall inhandlas en bokhylla. För er som inte vet så har jag några kartonger i en av mina garderober just nu, fyllda med pärmar, böcker och fotoalbum. Och jag hatar.. och då menar jag verkligen HATAR kartonger.. så denna bokhylla är verkligen nödvändig. Men de lär väl bli till att packa kartongerna rätt snart känner jag på mig  

Senare på kvällen har jag dejt med fröken M, trevligt.. Det var längesen vi hittade på nått.


Och föresten.. det är på tokförlängesen som miss B hittade på nått bus.. jag brukar ju alltid hitta på knasigheter.. men nu var det ett bra tag sedan.. jag håller väl inte på att bli vuxen.. eller??? usch nej.. hemska tanke.


Ne.. nu ska jag återgå till mitt fredagsmys... mousserande vin och chokladpudding.. kan de bli bättre?! hmm jao.. om man hade en puddig att luta sig emot hade ju inte varit helt fel... men jag får nöja mig med detta tills vidare.


/Miss B 

Ovido - Quiz & Flashcards