betty

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Bettan - 11 september 2011 11:55

Oj vilken produktiv helg jag har haft.. duktig är man..


igår va jag ju som sagt till mini ikea ute i valbo... o där hittade jag en efterlängtad bokhylla.. som jag egenhändigt skruvade och spikade ihop, gick ju faktiskt över förväntan. Vet inte om ni hört historien om byrån från jysk... som tog 3 dagar att skruva ihop, och under dessa dagar så hoppade x-antal grodor ur munnen, och jag var redo att slänga ut skiten från balkongen. Men jag fick ihop den efter många om och men... och den håller fortfarande ihop.  


Men så här blev resultatet av bokhyllan

   fiint blev det... 

 I den här garderoben stod alla kartongerna med böcker och pärmar.. man kunde knappt gå in i den, men nu finns de lite mer space! *nöjd*     Men jag har fortfarande lite grejjer att gå igenom innan det är klart.. men men.. jag har ju hela dagen på mig.


Igår var det lite soffhäng hos fröken M  Mysigt var det.. grönsaker och frukt med lite choklad fondue. Gott gott.. Nu vilar jag lite i garderobsrensningen.. Men en produktiv helg vill jag lova.


/MIss B  

Ovido - Quiz & Flashcards