betty

Alla inlägg den 8 september 2011

FAn

Av Bettan - 8 september 2011 20:43

Sitter här i min onepiece o känner mig som den mest misslyckade smurf som nånsin finns.. trots att det tjatas från höger o vänster så kan jag inte ta mitt feta smurfarsle på ett jäkla gym... va é de för satans fel???

Man umgås med hurtiga människor varje dag.. och man kan ju tycka att det ska inspirera.. men min jäkla teflon smurfhjärna verkar inte fatta... blir så less på min själv!! vill inte vara miss B just nu.


Idag hade vi lite bäverspaning på jobbet.. satt och fikade på balkongen.. så plötsligt hörde vi ett brak från ån.. alltså gavleån.. och någon sa att det var bävrar i ån.. helt exalterade så skulle jag och fröken M kolla in bävrarna och tittade i nedre fönstret.. vilket resulterat att vi slog i huvet.. Eko eko eko... haha.. de måste sett roligt.


Sen kom chefen ut och undrade va vi höll på med.. "spanar bävrar".  Efter en stund så skulle hon berätta om isbjörnen knut, som tydligen dog.. fast han va ung och fräsch.. hmmm har ni någonsin sett en ung och fräsch isbjörn?? vi skratta så vi höll på dö nästan.. det lät bara så roligt.  för er som inte vet vem knut var så finns här en länk http://sv.wikipedia.org/wiki/Knut_(isbj%C3%B6rn) 

R.I.P Knut.. du unga och fräscha lilla björn.


/Miss B






Ovido - Quiz & Flashcards