betty

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Bettan - 7 februari 2014 04:54

Den stora dagen har kommit... veckans stress och nervositet har tagit ut sin rätt.. jag vaknar idag 04:18 med halsont.. Kom ju som ett brev på posten.   Jag inte om jag ska ignorera det hela eller köpa upp hela apoteket på arlanda. Jag som inte ville vara förkyld. Så inatt har jag sovit dåligt bara pga halsen. Annars hade jag nog fortfarande sovit.


Igår var ju en galen kväll.. jag sprag runt här hemma och försökte att packa det sista och städa och grejja, samtidigt som telefonen gick varm. Men jag tror nu att jag har full koll på läget. Jag förstår inte hur fort tiden har gått, det var ju nyss 100 dagar kvar och jag tänkte att jag hade god tid på mig att grejja med allt och helt plötsligt så ska jag nu åka till Arlanda och möta upp min fina vän. Det blir en lång dag idag.. 11:18 går tåget, 15:00 sitter jag på   mot Doha, Qatar för lite mellanlandning och planbyte. så när klockan är 24:00 i Sverige, så är klockan 06:00 i Indien, då landar vi i Delhi.


På måndag fyller man ju 30 också.. vilken upplevelse.. Jag vill passa på att be alla er som tänker skicka blommor till mig på min födelsedag att vänta med det tills jag kommit hem den 21a feb. Så jag hinner att njuta av dem.   


Nu ska jag fortsätta kurera mig och äta frukost och sedan göra mig klar. Vi fortsätter att höras här under resan!


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards