betty

Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

Lördagskväll

Av Bettan - 18 juni 2011 20:53

Bara så ni vet de är pringles cheese & onion okristligt gott... gudars skymmning...

Ikväll spenderar miss B kvällen hemma, men lite musik i lurarna, cider i höger och pringels i vänster... låter som den perfekta kombinationen! på tv går nån konstig film med peter Haber.. Oftast så gillar jag honom, men här är han rätt trälig må jag säga...


Nåja.. jag har stirrat på resväskan sen den kom innanför dörren.. vet inte riktigt va jag ska packa... just nu ser de ut som om 3 par skor tänkter följa med till tukiet... hmmm är det så vettigt tänker jag då??? när de gäller packning så kopplar inte riktigt mina synapser där uppe... jag säger som sj "el-fel" haha... Att de ska va så svårt.. Det va dö lätt o packa när jag skulle till thailand en månad.. jag for med en liten ryggsäck.. och kom hem med en gigantisk resväska.. HAhaha.. om det ändå kunde vara så nu.


Nåja.. skulle ju tvätta idag.. inte det gick som de skulle heller... hängde tvätten på tork, tryckte på de knappar som skulle tryckas på.. efter 1½ timme kommer jag tillbaka och tvätten är fortfarande blöt.. Men hur lycklig va miss B på en skala då?? vi har fått en ny torktummlare, och tydligen skulle man vridar på ratten också.. fasen! nåja.. tur attjag har gott om space här hemma. Tvätt överallt..


 åhh jag kom på ett bra smeknamn till min lilla syster.. Miss B jr... ahaaaa va sägs om de... dock tror jag min syster kommer att protestera med råge.. haha men de va ju rätt roligt ändå... ibland får man såna där snilleblixtar :-D


Nåja.. nu återgår jag till lördagskvällen! ha de gött


Miss B

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 30 mars 2017 17:58

Tillbaka från 08-land.. vilken resa må jag säga.. jättebra utbildning, men allt runt omkring som kunde gå fel gick ju fel.. de började när vi checka in på hotellet.. first hotell kungsbron.. då vi insåg att våra rum låg i källaren ? de va dessutom sv...

Av Bettan - 26 mars 2017 20:17

När jag vaknade imorse, blev jag förvånad över att jag sovit ända till halv 10.. det brukar jag aldrig göra, men så kom jag på att det är ju sommartid nu, denna tidsomställning har berövar mig på en hel timme.. och dagen bara flög iväg. Helgen är sna...

Av Bettan - 26 mars 2017 01:28

Så är en ny vecka över.. men en bra sådan! Jacka trivs verkligen på mitt nya jobb, mina arbetskamrater är fantastiska och stöttande. Dom underlättar verkligen min vardag, och dagarna går så snabbt. I veckan blev jag utnämnd till positivitetsbassadör ...

Av Bettan - 21 mars 2017 20:52

Länge sedan sist nu.. och det har ju sina olika anledningar.. när man kämpar och kämpar så hinner man inte riktigt stanna upp och reflektera, vilket man egentligen borde.   Men.. jag har alltså flyttat upp till norrland, har ju alltid varit en no...

Av Bettan - 21 augusti 2016 20:30

Så var sommaren över med stormsteg.. jag har nu haft 3 veckors semester.. dock inte i följd, utan fick dela upp det. De 2 första veckorna spenderades i ett fantastiskt soligt norrland…                 Och den sista veckan spendera...

Ovido - Quiz & Flashcards