betty

Direktlänk till inlägg 13 september 2011

Stalker

Av Bettan - 13 september 2011 19:06

Alltså... jag brukar inge hänga ut folk bara så där... men nu ska jag visa er alla hur konstig denna människa är.. vad han skriver för konstiga saker. Och snälla ni.. den som kan tyda hans språk kan väl skriva en kommentar på detta inlägg så får jag höra.. för jag fattar absout ingenting.


Så här skrev han i förrgår.


"Jag älskar dig Ebony Elisabeth i detta ögonblick. Bettan har bidragit ihop med Göteborg öppna mina ögon att inse spelets regler på ännu djupare plan. Martin-Funny-Lena-Christoffer Nordin Mac-donald'on (börjar låta som Jesús Alcalá snart ) blir en beatboxsynth som jag, den funkar halvbra men inte tillräckligt:)eftersom jag forfarande blir kall i vissa sitautioner som jag klarar bäst.

Jag undrar vad för slags? instrument Elisabeth klarar bäst (oj oj numera är jag så känslig att jag ser nya sätt att placera ut "?" så att min fråga inte missuppfattas till 99% ;)

jag hade inte en aning om det här med namnbetydelser för någon månad sen...så då inser jag hur mycket blåneger;)jag varit i 25 år. Gillar? du http://www.youtube.com/watch?v=TZtiJN6yiik Elisabeth, av någon skoj anledning blir jag iaff 100% hel varje gång jag sätter på henne ;)inne i huvudet än så länge...men jag vet inte om något högre än så länge.

Det här är ett bra början iaff! emot att kunna tränga in i äkta cowgirl tjejers känsliga huvuden och lösa upp deras dito nattasvarta katta-strofer. jag dansar nu som farbror Led-ut http://www.youtube.com/watch?v=FeXndiydrcA på amerikanska, skulle vara kul att se Elisabeth dansa brevid...och jag struntar i tekniken.

Och det känns lite (dvs mycket) trevligt att jag själv äntligen kan tro på det jag "postat", inte längre den lite jobbiga lojalitets parranoian där avatar färgerna tvingades flyta utåtriktat mot motaggarens "oförmåga" i brist på andra alt. http://www.youtube.com/watch?v=pOET4ZG2Lro Såhär:Dsåhär känner jag mig näe jag är vrålkåt på mig själv tidigare idag, eftersom jag fungerat till 100 % som Eric Blix med kollegor på konsuren sedan jag var 12 år jo!.

Nigga please:) http://www.youtube.com/watch?v=cutZ6KvBz0g nu önskar jag dig fortsatt en godnatt Elisabeth. http://www.youtube.com/watch?v=cutZ6KvBz0ghttp://www.youtube.com/watch?v=7NytXT-U-tg http://www.youtube.com/watch?v=l6PCKxcxTss&feature=relatedsedär ja

Amy Grant är min stenhårda bitch eller " funk-hag" ;)har jag insätt, men nu är hon snällare mot mig sedan jag väntade ut en del egenreligösa handlingar.

Cowboy Kurt ville tydligen ha sista ordet ;)och då får jag det då. http://www.youtube.com/watch?v=l8MdkuGSsQ8

vit-röd live uppdatering Bettan! Amy Grant är min cowboy Kurt i rödvita kall-sånger, här har vi ju hon...mitt stampade jordgolv jag älskar, sedan om rythmen för en äkta cowgirl http://www.youtube.com/watch ?v=gVoSpBp7DEMöveränstämmer ;)får undersökas,genom att fortsätta röra kroppen knasigt nere på stan så som ingen annan kan, hoppas jag blir upptäckt/täckt av någon miss trycksvärta på mossstigen!"


Som ni ser så länkar han till olika youtube klipp, jag har personligen inte orkat titta på en enda.. men gör de ni om ni orkar.


Ursäkta min svenska, men vilken störd jävel!!


/Miss B

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 30 mars 2017 17:58

Tillbaka från 08-land.. vilken resa må jag säga.. jättebra utbildning, men allt runt omkring som kunde gå fel gick ju fel.. de började när vi checka in på hotellet.. first hotell kungsbron.. då vi insåg att våra rum låg i källaren ? de va dessutom sv...

Av Bettan - 26 mars 2017 20:17

När jag vaknade imorse, blev jag förvånad över att jag sovit ända till halv 10.. det brukar jag aldrig göra, men så kom jag på att det är ju sommartid nu, denna tidsomställning har berövar mig på en hel timme.. och dagen bara flög iväg. Helgen är sna...

Av Bettan - 26 mars 2017 01:28

Så är en ny vecka över.. men en bra sådan! Jacka trivs verkligen på mitt nya jobb, mina arbetskamrater är fantastiska och stöttande. Dom underlättar verkligen min vardag, och dagarna går så snabbt. I veckan blev jag utnämnd till positivitetsbassadör ...

Av Bettan - 21 mars 2017 20:52

Länge sedan sist nu.. och det har ju sina olika anledningar.. när man kämpar och kämpar så hinner man inte riktigt stanna upp och reflektera, vilket man egentligen borde.   Men.. jag har alltså flyttat upp till norrland, har ju alltid varit en no...

Av Bettan - 21 augusti 2016 20:30

Så var sommaren över med stormsteg.. jag har nu haft 3 veckors semester.. dock inte i följd, utan fick dela upp det. De 2 första veckorna spenderades i ett fantastiskt soligt norrland…                 Och den sista veckan spendera...

Ovido - Quiz & Flashcards